
У Богородчанській територіальній громаді, з метою залучення молоді до відродження народних традицій, популяризації українського фольклору та етнографії, збереження звичаїв та обрядів, забезпечення змістовного дозвілля 09 грудня 2024 року на базі центру професійного розвитку педагогічних працівників проведено І етап фольклорно-етнографічних колективів серед здобувачів освіти закладів загальної середньої та позашкільної освіти (далі – Конкурс).
У І етапі Конкурсу взяли участь учнівські колективи закладів загальної середньої освіти, а саме: Богородчанського ліцею №2, Горохолинського ліцею імені Романа Кияка, Іваниківського ліцею, Саджавського ліцею, Старунського ліцею, Глибоківської гімназії, Ластівецької гімназії, Підгірської гімназії, Грабовецької гімназії та вихованці центру позашкільної освіти.
Цьогоріч, І етап конкурсу проведено відповідно до трьох номінацій: «Фольклорно-етнографічне мистецтво», «Сучасні колядки та щедрівки» та «Автентичні колядки та щедрівки».
Учасники конкурсу продемонстрували різноманітні фольклорно-етнографічні дійства, виконували сучасні та автентичні колядки, щедрівки, віншування. Учнівські колективи вразили творчою індивідуальністю, емоційністю виконання колядок, сценічною культурою та костюмами, цікавою сюжетною постановкою, музичним супроводом.
Висловлюємо щиру вдячність музичним керівникам закладів освіти громади за належну підготовку учнівських колективів та участь у І етапі Конкурсу, а також за те, що прививаєте любов до народних традицій та звичаїв українського фольклору.
Вітаємо переможців І етапу обласного конкурсу фольклорно-етнографічних колективів
серед здобувачів освіти закладів загальної середньої та позашкільної освіти
Номінація «Фольклорно-етнографічне мистецтво»
І місце
- Підгірська гімназія, керівник Ольга Мацюк
ІІ місце
- Горохолинський ліцей імені Романа Кияка, керівник Дмитро Біланюк
- Іваниківський ліцей, керівник Дмитро Біланюк
- Центр позашкільної освіти, керівник Любов Гоголь
ІІІ місце
- Саджавський ліцей, керівник Василь Середюк
Номінація «Сучасні колядки та щедрівки»
І місце
- Глибоківська гімназія, керівник Іванна Сем’янів
ІІ місце
- Ластівецька гімназія, керівник Ірина Печарська
ІІІ місце
- Грабовецька гімназія, Ганна Андрусяк
Номінація «Автентичні колядки та щедрівки»
І місце
- Старунський ліцей, керівник Марія Трінчук
ІІ місце
- Богородчанський ліцей №2, керівник Василь Семкович


-

Розроблено проєкт повторного використання енергоефективної школи з поліпшеними екологічними характеристиками.
Наявність готових проєктів, що відповідають стандартам енергоефективного зеленого будівництва дозволять зекономити час і гроші на будівництво сучасних, комфортних і безпечних закладів для дітей.
Проєкт повторного використання:
- розроблений на замовлення Міністерства розвитку громад та територій України;
- успішно пройшов експертну оцінку;
- зареєстрований і завантажений до ЄДССБ
Проєктна документація
Проєкт GIZ «Просування енергоефективності та імплементації Директиви ЄС з енергоефективності в Україні», що виконується Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH за дорученням Федерального міністерства економічного співробітництва та розвитку Німеччини (BMZ) та співфінансуванням Державного секретаріату Швейцарії з економічних питань (SECO) надає підтримку практичних кроків енергоефективності в публічних закупівлях та програмних діях для відновлення України за принципом Build Back Better and Greener якій відповідає цілям Європейської Зеленої угоди та цифрової трансформації ЄС.
В контексті будівництва це означає будувати за принципами сталого будівництва із застосуванням сучасних енерго- та ресурсоефективних технологій, методів управління, екологічних будівельних матеріалів.
Архітектурні рішення прийняті з урахуванням найкращих світових практик проєктування та будівництва шкільних навчальних закладів, в тому числі із дотриманням високих вимог до рівня енергоефективності, екологічності, інклюзивності та безпеки перебування в приміщеннях будівлі у випадку виникнення надзвичайних ситуацій та у особливий період (окрема під час воєнного стану).
Об’ємно-планувальні рішення школи передбачають зонування будівлі у відповідності до вікових категорій школярів:
1. Перший поверх – молодші класи;
2. Другий поверх – середні класи;
3. Третій поверх – старші класи;
- підвальне укриття передбачає можливість розміщення усіх учнів, учителів, адміністративного та допоміжного персоналу школи;
- архітектурний стиль представлений переважно мінімалізмом з елементами органічної архітектури.
Високий рівень енергоефективності та екологічності будівлі був досягнутий наступним чином:
1. Підвищення теплоізоляційних властивостей огороджувальних конструкцій.
2. Удосконалення системи обліку та регулювання споживання енергоресурсів.
3. Впровадження автоматизованих систем моніторингу споживанням ресурсів.
4. Підвищення енергоефективності інженерних систем будівлі.
5. Використання альтернативних джерел енергії (з інтеграцією в інженерні системи будівлі теплових насосів).
6. Використання теплоакумулюючих властивостей залізобетонних елементів каркаса будівлі (особливо конструкцій укриттів), а також керамічних стінових конструкцій.
7. Зведення до мінімуму кількості містків холоду за рахунок оптимізації форми огороджувальних конструкцій будівлі і зменшення кількості теплопровідних включень на фасадах.
8. Використання енергоефективних вікон і дверей.
9. Застосування систем захисту від сонячних променів, що дозволяє знизити споживання енергії для потреб охолодження і кондиціонування повітря в теплу пору року.
10. Використання світловодів дозволяє підвищити рівень освітленості приміщень і знизити енергоспоживання на штучне освітлення.
11. Використання екологічних будівельних матеріалів та оцінка життєвого циклу.
Більше інформації
В подальшому команда розробників готова надавати підтримку громадам в адаптації проєктної документації з врахуванням потреб і умов будівництва.
тел., Viber, Telegram, WhatsApp
+ 38-099-642-81-57 або Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.