Логопедична служба
ЛОГОПЕДИЧНА СЛУЖБА БОГОРОДЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ:
- Логопедичний пункт
- Логопедична група
Серед завдань дошкільного виховання та початкового навчання особливого значення набуває процес виправлення у дітей порушень вимови й мовлення та формування навичок культури мовлення і виразного читання.
З метою надання повноцінної допомоги дітям із мовленнєвими порушеннями функціонує логопедичний пункт при відділі освіти, молоді та спорту Богородчанської селищної ради.
Педагогічний колектив логопедичного пункту на даний час працює у такому складі: завідувач логопедичного пункту та 3 учителі-логопеди.
- Василів Мар’яна Миколаївна – завідувач логопедичного пункту, учитель-логопед (учитель-дефектолог) вищої категорії;
- Кисиличак Оксана Павлівна – учитель-логопед вищої категорії;
- Портей Галина Василівна – учитель-логопед вищої категорії.
- Цьомко Марія Миколаївна – учитель-логопед вищої категорії;
Напрямки роботи логопедичного пункту:
- Обстеження мовлення дітей та виявлення дітей, які потребують логопедичної допомоги
- Організація і проведення занять з дітьми, що мають мовленнєві порушення
- Індивідуальні заняття з дітьми-логопатами на базі кабінету логопедичного пункту при відділі освіти
- Надання консультативно-методичної допомоги педагогам освітніх закладів з питань розвитку мовлення дітей
- Надання консультацій батькам щодо попередження та виправлення мовленнєвих порушень
- Пропаганда логопедичної служби серед населення громади
Логопедична група створена для дітей дошкільного віку (п’ятий-шостий р. ж.), що мають важкі порушення мовлення.
У своїй діяльності працівники логопедичної служби керуються Законами України «Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», Положенням про логопедичні пункти системи освіти, затвердженим наказом Міністерства освіти України від 13.05.1993 № 135, спільним наказом Міністерства освіти і науки та Міністерства охорони здоров’я України «Про затвердження порядку комплектування дошкільних навчальних закладів (груп) компенсуючого типу» від 27.03.2006 № 240/165.
ЛОГОПЕДИЧНА СЛУЖБА БОГОРОДЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ:
- Логопедичний пункт
- Логопедична група
Серед завдань дошкільного виховання та початкового навчання особливого значення набуває процес виправлення у дітей порушень вимови й мовлення та формування навичок культури мовлення і виразного читання.
З метою надання повноцінної допомоги дітям із мовленнєвими порушеннями функціонує логопедичний пункт при відділі освіти, молоді та спорту Богородчанської селищної ради.
Педагогічний колектив логопедичного пункту на даний час працює у такому складі: завідувач логопедичного пункту та 3 учителі-логопеди.
- Василів Мар’яна Миколаївна – завідувач логопедичного пункту, учитель-логопед (учитель-дефектолог) вищої категорії;
- Кисиличак Оксана Павлівна – учитель-логопед вищої категорії;
- Портей Галина Василівна – учитель-логопед вищої категорії.
- Цьомко Марія Миколаївна – учитель-логопед вищої категорії;
Напрямки роботи логопедичного пункту:
- Обстеження мовлення дітей та виявлення дітей, які потребують логопедичної допомоги
- Організація і проведення занять з дітьми, що мають мовленнєві порушення
- Індивідуальні заняття з дітьми-логопатами на базі кабінету логопедичного пункту при відділі освіти
- Надання консультативно-методичної допомоги педагогам освітніх закладів з питань розвитку мовлення дітей
- Надання консультацій батькам щодо попередження та виправлення мовленнєвих порушень
- Пропаганда логопедичної служби серед населення громади
Логопедична група створена для дітей дошкільного віку (п’ятий-шостий р. ж.), що мають важкі порушення мовлення.
У своїй діяльності працівники логопедичної служби керуються Законами України «Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», Положенням про логопедичні пункти системи освіти, затвердженим наказом Міністерства освіти України від 13.05.1993 № 135, спільним наказом Міністерства освіти і науки та Міністерства охорони здоров’я України «Про затвердження порядку комплектування дошкільних навчальних закладів (груп) компенсуючого типу» від 27.03.2006 № 240/165.
Діти БУДУТЬ розмовляти,
Діти будуть розмовляти ПРАВИЛЬНО,
Діти будуть розмовляти КРАСИВО… (А. Король)
Бо педагоги ЛОГОПЕДИЧНОГО ПУНКТУ:
- Здійснюють комплексний підхід до діагностики мовленнєвого розвитку кожної дитини;
- Надають поради, рекомендації за результатами обстеження, за потреби – скеровують до інших спеціалістів;
- Організовують цікаві індивідуальні, підгрупові, групові корекційні заняття;
- Вміють працювати як очно так і дистанційно;
- Працюють над подоланням загального недорозвитку мовлення, затримки мовленнєвого розвитку;
- Корегують звуковимову;
- Розвивають слухове та зорове сприймання, фонематичні та психічні процеси, дрібну та загальну моторику;
- Здійснюють логопедичну підготовку до засвоєння навчальних програм;
- Корегують порушення читання і письма;
- Використовують традиційні та інноваційні технології;
- Якісно взаємодіють з батьками та педагогами;
- Володіють знаннями з дефектології, вікової педагогіки та психології, неврології, педіатрії...;
- Підвищують свій професійний рівень;
- Працюють з ЛЮБОВ’Ю до дитини та своєї справи.