Логопедична служба

ЛОГОПЕДИЧНА СЛУЖБА БОГОРОДЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ:

  • Логопедичний пункт
  • Логопедична група

Серед завдань дошкільного виховання та початкового навчання особливого значення набуває процес виправлення у дітей порушень вимови й мовлення та формування навичок культури мовлення і виразного читання. 

 З метою надання повноцінної допомоги дітям із мовленнєвими порушеннями функціонує логопедичний пункт при відділі освіти, молоді та спорту Богородчанської селищної ради.

Педагогічний колектив логопедичного пункту на даний час  працює у такому складі: завідувач логопедичного пункту та 3 учителі-логопеди.

  • Василів Маряна Миколаївна – завідувач логопедичного пункту, учитель-логопед (учитель-дефектолог) вищої категорії;
  • Кисиличак Оксана Павлівна – учитель-логопед вищої категорії;
  • Портей Галина Василівна – учитель-логопед вищої категорії.
  • Цьомко Марія Миколаївна – учитель-логопед вищої категорії;

Напрямки роботи логопедичного пункту: 

  • Обстеження мовлення дітей та виявлення дітей, які потребують логопедичної допомоги
  • Організація і проведення занять з дітьми, що мають мовленнєві порушення
  • Індивідуальні заняття з дітьми-логопатами на базі кабінету логопедичного пункту при відділі освіти
  • Надання консультативно-методичної допомоги педагогам освітніх закладів з питань розвитку мовлення дітей
  • Надання консультацій батькам щодо попередження та виправлення мовленнєвих порушень
  • Пропаганда логопедичної служби серед населення громади

Логопедична група  створена для дітей дошкільного віку (п’ятий-шостий р. ж.), що мають важкі порушення мовлення.

  У своїй діяльності працівники логопедичної служби керуються Законами України «Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», Положенням про логопедичні пункти системи освіти, затвердженим наказом Міністерства освіти України від 13.05.1993 № 135, спільним наказом Міністерства освіти і науки та Міністерства охорони здоров’я України «Про затвердження порядку комплектування дошкільних навчальних закладів (груп) компенсуючого типу» від 27.03.2006 № 240/165.

ЛОГОПЕДИЧНА СЛУЖБА БОГОРОДЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ:

  • Логопедичний пункт
  • Логопедична група

Серед завдань дошкільного виховання та початкового навчання особливого значення набуває процес виправлення у дітей порушень вимови й мовлення та формування навичок культури мовлення і виразного читання.

 З метою надання повноцінної допомоги дітям із мовленнєвими порушеннями функціонує логопедичний пункт при відділі освіти, молоді та спорту Богородчанської селищної ради.

Педагогічний колектив логопедичного пункту на даний час  працює у такому складі: завідувач логопедичного пункту та 3 учителі-логопеди.

  • Василів Маряна Миколаївна – завідувач логопедичного пункту, учитель-логопед (учитель-дефектолог) вищої категорії;
  • Кисиличак Оксана Павлівна – учитель-логопед вищої категорії;
  • Портей Галина Василівна – учитель-логопед вищої категорії.
  • Цьомко Марія Миколаївна – учитель-логопед вищої категорії;

Напрямки роботи логопедичного пункту: 

  • Обстеження мовлення дітей та виявлення дітей, які потребують логопедичної допомоги
  • Організація і проведення занять з дітьми, що мають мовленнєві порушення
  • Індивідуальні заняття з дітьми-логопатами на базі кабінету логопедичного пункту при відділі освіти
  • Надання консультативно-методичної допомоги педагогам освітніх закладів з питань розвитку мовлення дітей
  • Надання консультацій батькам щодо попередження та виправлення мовленнєвих порушень
  • Пропаганда логопедичної служби серед населення громади

Логопедична група  створена для дітей дошкільного віку (п’ятий-шостий р. ж.), що мають важкі порушення мовлення.

  У своїй діяльності працівники логопедичної служби керуються Законами України «Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», Положенням про логопедичні пункти системи освіти, затвердженим наказом Міністерства освіти України від 13.05.1993 № 135, спільним наказом Міністерства освіти і науки та Міністерства охорони здоров’я України «Про затвердження порядку комплектування дошкільних навчальних закладів (груп) компенсуючого типу» від 27.03.2006 № 240/165.

Діти БУДУТЬ розмовляти,

Діти будуть розмовляти ПРАВИЛЬНО,

Діти будуть розмовляти КРАСИВО… (А. Король)

Бо педагоги ЛОГОПЕДИЧНОГО ПУНКТУ:

  • Здійснюють комплексний підхід до діагностики мовленнєвого розвитку кожної дитини;
  • Надають поради, рекомендації за результатами обстеження, за потреби – скеровують до інших спеціалістів;
  • Організовують цікаві індивідуальні, підгрупові, групові корекційні заняття;
  • Вміють працювати як очно так і дистанційно;
  • Працюють над подоланням загального недорозвитку мовлення, затримки мовленнєвого розвитку;
  • Корегують звуковимову;
  • Розвивають слухове та зорове сприймання, фонематичні та психічні процеси, дрібну та загальну моторику;
  • Здійснюють логопедичну підготовку до засвоєння навчальних програм;
  • Корегують порушення читання і письма;
  • Використовують традиційні та інноваційні технології;
  • Якісно взаємодіють з батьками та педагогами;
  • Володіють знаннями з дефектології, вікової педагогіки та психології, неврології, педіатрії...;
  • Підвищують свій професійний рівень;
  • Працюють з ЛЮБОВ’Ю до дитини та своєї справи.

 

 

 

 

 

Актуально

 Інклюзивно-ресурсний  центр 

Богородчанської селищної ради