
13 листопада 2024 року на базі Богородчанського ліцею №2 відбулося урочисте відкриття проєкту всеукраїнських змагань «Пліч-о-пліч всеукраїнські шкільні ліги» серед учнів та учениць закладів загальної середньої освіти у 2024-2025 навчальному році під гаслом «РАЗОМ ПЕРЕМОЖЕМО».
А також стартували змагання ІІ етапу з волейболу серед здобувачів освіти старшої вікової категорії, в яких взяли участь 6 команд юнаків та 4 команди дівчат.
Із привітальним словом виступив селищний голова Ростислав Заремба, та зазначив, що сьогодні особливий день, адже можемо відчути атмосферу гри і звичайно, продемонструвати спортивні здібності, спорт є важливим для нашого здоров’я, тому легкої гри, щоб перемогли кращі та сильніші, успіхів спортсменам.
Богородчанську громаду в загальнонаціональному проєкті будуть представляти 12 закладів освіти, а саме: 67 команд, 570 учасників, що попередньо зареєструвалися, метою проєкту є залучення максимальної кількості учнів до регулярних занять фізичною культурою, формування у молоді сталих традицій, мотивації до фізичної активності та заохочення до здорового способу життя.
Проєкт «Пліч-о-пліч всеукраїнські шкільні ліги» проводиться за ініціативи Президента України Володимира Зеленського на п’яти етапах:
- шкільний - вересень 2024 - жовтень 2024;
- територіальний (на рівні громад) – листопад 2024 - січень 2025;
- районний - лютий-березень 2025;
- обласний – квітень-травень 2025;
- всеукраїнський – червень 2025.
Спортсмени змагатимуться у семи видах спорту: волейбол, футзал, баскетбол, спортивне орієнтування, гандбол, регбі-5, черлідинг:
- волейбол – 16 команд юнаків та 15 команд дівчат (Богородчанський ліцей №1 імені Олекси Гірника, Богродчанський ліцей №2, Горохолинський ліцей імені Романа Кияка, Іваниківський ліцей, Саджавський ліцей, Старунський ліцей, Глибівська гімназія, Глибоківська гімназія, Грабовецька гімназія, Жураківська гімназія, Ластівецька гімназія та Підгірська гімназія);
- футзал – 12 команд юнаків та 1 команда дівчат (Богородчанський ліцей №1 імені Олекси Гірника, Богродчанський ліцей №2, Горохолинський ліцей імені Романа Кияка, Іваниківський ліцей, Старунський ліцей, Глибоківська гімназія Грабовецька гімназія, Жураківська гімназія та Підгірська гімназія);
- баскетбол – 11 команд юнаків та 5 команд дівчат (Богородчанський ліцей №1 імені Олекси Гірника, Богродчанський ліцей №2, Горохолинський ліцей імені Романа Кияка, Іваниківський ліцей, Саджавський ліцей, Старунський ліцей, Ластівецька та Підгірська гімназії).
- спортивне орієнтування – 1 команда дівчат та 1 команда юнаків (Богородчанський ліцей №1 імені Олекси Гірника).
- регбі-5 – 1 команда (Підгірська гімназія).
- черліденг – 4 команди (Богородчанський ліцей №1 імені Олекси Гірника, Богродчанський ліцей №2, Іваниківський ліцей та Підгірська гімназія).
У змаганнях серед команд ліцеїв перемогу змогли вибороти такі юні волейболістки:
І місце – Богородчанський ліцей №2;
ІІ місце – Богородчанський ліцей №1 імені Олекси Гірника;
ІІІ місце – Горохолинський ліцей імені Романа Кияка.
У напруженій боротьбі визначилася трійка кращих команд юнаків ліцеїв:
І місце – Саджавський ліцей;
ІІ місце – Старунський ліцей;
ІІІ місце – Богородчанський ліцей №2
Влучність, швидкість, командний дух і взаємопідтримка - така атмосфера вирувала впродовж змагань.
Дякуємо Збройним силам України за кожен день боротьби та можливість дітям займатись спортом!
Отож, бажаємо згуртованості, перемоги та нових спортивних емоцій.
РАЗОМ ПЕРЕМОЖЕМО!





07.11.2024 р. на базі центру професійного розвитку педагогічних працівників проведено ІІ етап обласного конкурсу іграшок-сувенірів.
У ІІ етапі Конкурсу взяли участь учні закладів загальної середньої освіти, а саме: Богородчанського ліцею № 1 імені Олекси Гірника, Богородчанського ліцею № 2, Горохолинського ліцею імені Романа Кияка, Саджавського ліцею, Старунського ліцею, Глибоківської гімназії, Глибівської гімназії, Грабовецької гімназії, Підгірської гімназії, Ластівецької гімназії та вихованці центру позашкільної освіти.
Представлені на Конкурс експонати виготовлені різними техніками виконання та з різних матеріалів: солома, тканина, бісер, папір, дерево з елементами різьблення та декоративного розпису, плетіння і бісероплетіння.
Переможці ІІ етапу обласного конкурсу іграшок-сувенірів серед учнів закладів загальної середньої освіти
Номінація «Зразки традиційних іграшок»
(молодша вікова категорія)
І місце –Гуцало Катерина, учениця Горохолинського ліцею ім. Романа Кияка, керівник Луквінська Марія Йосипівна.
ІІ місце – Дем’яник Ілона, учениця Глибівської гімназії, керівник Семенців Оксана Мирославівна.
ІІІ місце – Міщук Михайло, учениця Глибівської гімназії, керівник Кулик Наталія Василівна.
(середня вікова категорія)
І місце – Равлюк Наталія, учениця Богородчанського ліцею №1 імені Олекси Гірника, керівник Федюк Ольга Олександрівна.
І місце – Заремба Варвара, учениця Богородчанського ліцею №2, керівник Сабунчак Надія Василівна.
ІІ місце – Пилипонюк Іван, учень Горохолинського ліцею ім. Романа Кияка, керівник Луквінська Марія Йосипівна.
ІІІ місце – Мариневич Соломія, учениця Старунського ліцею, керівник Мосюк Марія Михайлівна.
ІІІ місце – Гищук Матвій, учень Ластівецької гімназії, керівник Приймак Світлана Федорівна.
Номінація «Сучасні іграшки та предмети ігрового вжитку»
(молодша вікова категорія)
І місце – Стефурак Вероніка, учениця Горохолинського ліцею ім. Романа Кияка, керівник Луквінська Марія Йосипівна.
ІІ місце – Гоголь Христина, учениця Глибівської гімназії, керівник Букатюк Оксана Михайлівна.
ІІ місце - Хринівська Анастасія, учениця Глибівської гімназії, керівник Букатюк Оксана Михайлівна.
ІІІ місце – Захарук Соломія, учениця Ластівецької гімназії, керівник Приймак Світлана Федорівна.
ІІІ місце - Урсуляк Кароліна, учениця Підгірської гімназії, керівник Куцанюк Любов Мирославівна.
(середня вікова категорія)
І місце – Семанюк Дарина, учениця Богородчанського ліцею №2, керівник Сабунчак Надія Василівна.
ІІ місце – Михайлів Софія, учениця Глибівської гімназії, керівник Кільчинський Михайло Дмитрович.
ІІ місце - Курилюк Ярина, учениця Богородчанського ліцею №2, керівник Сабунчак Надія Василівна.
ІІІ місце - Глебчук Аліна, учениця Глибівської гімназії, керівник Кільчинський Михайло Дмитрович
ІІІ місце - Дзюбак Тетяна, учениця Підгірської гімназії, керівник Рубінська Світлана Дмитрівна.
ІІІ місце - Балацко Влад, учень Грабовецької гімназії, керівник Урсуляк Наталія Савівна.
Номінація «Іграшки з елементами воєнної тематики»
(молодша вікова категорія)
І місце – Глебчук Андрій, учень Глибівської гімназії, керівник Кулик Наталія Василівна.
Переможці ІІ етапу обласного конкурсу іграшок-сувенірів серед вихованців центру позашкільної освіти
Номінація «Зразки традиційних іграшок»
(молодша вікова категорія)
І місце –Яцків Вікторія, вихованка гуртка «Цікавий світ психології» центру позашкільної освіти, керівник Більчак Марія Миколаївна.
ІІ місце – Випасняк Євгенія, вихованка гуртка «Творча майстерня» центру позашкільної освіти , керівник Доцяк Марина Володимирівна.
ІІ місце – Кріцак Яна, вихованка гуртка «Екологічна майстерня» центру позашкільної освіти , керівник Скрипник Галина Миколаївна.
ІІІ місце – Іванюк Надія, вихованка гуртка «Екологічна майстерня» центру позашкільної освіти , керівник Скрипник Галина Миколаївна.
ІІІ місце – Блотенюк Діана, вихованка гуртка «Екологічна майстерня» центру позашкільної освіти , керівник Скрипник Галина Миколаївна.
ІІІ місце – Гоцуляк Ольга, вихованка гуртка «Екологічна майстерня» центру позашкільної освіти , керівник Скрипник Галина Миколаївна.
(середня вікова категорія)
І місце – Яковлюк Аліна, вихованка гуртка «Виготовлення виробів із бісеру» центру позашкільної освіти, керівник Прокопишин Олена Валеріївна.
Номінація «Сучасні іграшки та предмети ігрового вжитку»
(молодша вікова категорія)
І місце – Калинка Вікторія, вихованка гуртка «Виготовлення сувенірів» центру позашкільної освіти, керівник Риндич Наталія Миколаївна.
ІІ місце – Когут Марія, вихованка гуртка «Творча майстерня» центру позашкільної освіти, керівник Доцяк Марина Володимирівна.
ІІІ місце – Стефінів Роман, вихованець гуртка «Початкове технічне моделювання з елементами англійської мови», керівник Гловлюк Аліна Володимирівна.
(середня вікова категорія)
І місце – Сенеджук Тетяна, вихованка гуртка «Виготовлення виробів із бісеру» центру позашкільної освіти, керівник Прокопишин Олена Валеріївна.
ІІ місце - Ковальчук Софія, вихованка гуртка «Екологічна майстерня» центру позашкільної освіти , керівник Скрипник Галина Миколаївна.
ІІІ місце - Василик Анна, вихованка гуртка «Творча майстерня» центру позашкільної освіти, керівник Доцяк Марина Володимирівна.
ІІІ місце – Козачишин Юлія, вихованка гуртка «Флористика» центру позашкільної освіти, керівник Скрипник Наталія Іванівна.
(старша вікова категорія)
І місце – Сапіжак Ніколь, вихованка гуртка «Початкове технічне моделювання» центру позашкільної освіти, керівник Уманців-Вінтоняк Жанна Василівна.
Номінація «Іграшки з елементами воєнної тематики»
(молодша вікова категорія)
І місце – Пилипонюк Дарина, вихованка гуртка «Виготовлення сувенірів» центру позашкільної освіти, керівник Риндич Наталія Миколаївна.
(середня вікова категорія)
І місце – Середюк Віталій, вихованець гуртка «Початкове технічне моделювання» центру позашкільної освіти, керівник Уманців-Вінтоняк Жанна Василівна.



07 листопада 2024 року в громадсько-соціальному просторі «BogoХаб» відбувся тренінг на тему: «Стратегія планування для молоді: з чого почати?», який провела запрошена тренерка від БФ «Рокада» Лілія Стрілецька.
На тренінгу ми визначили що будь-яке планування – це бачення кінцевої мети і перелік шляхів, які приведуть до її досягнення. Як правило, стратегічне планування має п'ять етапів: аналіз поточного стану, визначення майбутнього стану, визначення цілей і задач, реалізація та оцінка.
Стратегічний план – це документ, що описує краще майбутнє організації та ефективний шлях його досягнення.
Стратегію доцільно розробляти не більше ніж на 3-5 років. При цьому варто пам’ятати, що стратегічне планування – це процес, який відбувається постійно, тому внесення коректив – явище не лише закономірне, а й необхідне.
Необхідність стратегічного плану полягає в тому, щоб ми управляли своїм розвитком, а не плили за течією, щоб реагували на зміни в житті, щоб підвищували свою конкурентоспроможність, щоб ефективно використовували обмежені ресурси.
Головне перед написанням Стратегічного плану (СП) – прописати Місію, Бачення та Цінності.
Місія – це визначення конкретної причини існування організації в рамках визначеного бачення.
Бачення – картина майбутнього, основна мета, до якої прагне організація.
Система цінностей організації відображає етичні й світоглядні засади роботи організації, а саме:
Після того, як у організації прописані Місія, Бачення та Цінності, варто зосередити увагу на стратегії.
Молодь громади активно працювала над поставленими завданнями та напрацювала свою стратегію планування, а також визначили свої soft та hard skills, навчилися робити SWOT-аналіз особистості, формувати стратегічні цілі та завдання. Визначили які можуть бути ризики для молоді в громаді та план їх уникнення. Ці всі блоки є важливими та зацікавили молодь, тому активність, допитливість учасників перейшла в змістовну дискусію.
Дякуємо всім, хто долучився до тренінгу!
Бажаємо всім успішної реалізації ідей та планів!
Дякуємо ЗСУ за можливість працювати, навчатись та вдосконалюватись!


