



12 лютого стартували зональні змагання з волейболу ІІ етапу загальнонаціонального проєкту «Пліч-о-пліч всеукраїнські шкільні ліги» під гаслом «Разом переможемо» серед здобувачів освіти Богородчанської громади.
У зональних змаганнях взяли участь 11 шкільних команд юнаків і дівчат, які змагалися між собою у 4 зонах:
І зона : Богородчанський ліцей №1 імені Олекси Гірника, Горохолинський ліцей;
ІІ зона: Богородчанський ліцей №2, Іваниківський ліцей, Грабовецька гімназія;
ІІІ зона: Ластівецька гімназія, Старунський ліцей, Жураківська гімназія;
ІV зона: Глибівська гімназія, Глибоківська гімназія, Підгірська гімназія.
Юні волейболісти продемонстрували кращі зразки командної гри та визначили найсильніших у запеклій боротьбі.
Команди-переможці, котрі будуть змагатись у фіналі вже завтра - 15 лютого:
- команди юнаків Богородчанського ліцею №1 імені Олекси Гірника, Богородчанського ліцею №2, Ластівецької гімназії та Підгірської гімназії;
- команди дівчат Горохолинского ліцею, Богородчанського ліцею №2, Ластівецької гімназії та Підгірської гімназії.
Дякуємо учасникам за старт, командний дух і цікаву гру!



12 лютого 2024 року на базі центру професійного розвитку педагогічних працівників проведено ІІ етап обласного конкурсу з образотворчого мистецтва серед здобувачів освіти закладів загальної середньої та позашкільної освіти громади з метою виявлення обдарованої учнівської молоді в Богородчанській громаді та сприяння її творчому розвитку, а також поширенню кращих зразків образотворчого мистецтва у двох номінаціях «Пейзаж», «Фрагменти архітектури» рідного краю та двох вікових груп: середня (11-14 років), старша (15-17 років).
У ІІ етапі конкурсу взяли участь учні Богородчанського ліцею №1 ім. Олекси Гірника, Богородчанського ліцею №2, Горохолинського ліцею ім. Романа Кияка, Іваниківського ліцею, Саджавського ліцею, Старунського ліцею, Глибівської гімназії, Глибоківської гімназії, Грабовецької гімназії, Підгірської гімназії, Хмелівської гімназії та вихованці Центру позашкільної освіти.
Вітаємо переможців ІІ етапу обласного конкурсу з образотворчого серед здобувачів освіти
закладів загальної середньої та позашкільної освіти
Номінація «Фрагменти архітектури»
середня вікова група
І місце
- Бобик Юлія, учениця 6 класу Богородчанського ліцею № 2 (вчитель, Зваричук М.Ю);
- Тимчук Вікторія, вихованка гуртка «Образотворче мистецтво» центру позашкільної освіти (вчитель, Лецин І.В.).
ІІ місце
- Себунчак Софія, учениця 7 класу Горохолинського ліцею ім. Р. Кияка (вчитель, Луквінська М.Й.).
ІІІ місце
- Дутчин Адріана, учениця 9 класу Підгірської гімназії (вчитель, Гринишин Г.М.).
Старша вікова група
І місце
- Лапшан Тетяна, учениця 10 класу Саджавського ліцею (вчитель, Савчук І.М.).
ІІ місце
- Кофлюк Анна, учениця 9 класу Горохолинського ліцею ім. Р. Кияка (вчитель, Луквінська М.Ю.).
ІІІ місце
- Острогляд Христина, учениця 9 класу Богородчанського ліцею №1 ім. О. Гірника (вчитель Федюк О.О.).
Номінація «Пейзаж»
Середня вікова група
І місце
- Боденко Віталіна, учениця 8 класу Грабовецької гімназії (вчитель Лецин І.В.).
ІІ місце
- Іванків Артем, учень 5 класу Саджавського ліцею (вчитель Савчук І.М.);
- Цапко Тетяна, учениця 9 класу Глибівської гімназії (вчитель Кільчинський М.Д.).
ІІІ місце
- Чупира Анна, учениця 7 класу Іваниківського ліцею (керівник Квич Н.М.).
Старша вікова група
І місце
- Будункевич Вікторія, учениця 9 класу Богородчанського ліцею № 2 (вчитель, Зваричук М.Ю.);
- Глушкевич Анастасія, вихованка гуртка «Образотворче мистецтво» центру позашкільної освіти (вчитель, Лецин І.В.).
ІІ місце
- Долішня Анастасія, учениця 11 класу Богородчанського ліцею №1 ім. О. Гірника (вчитель Федюк О.О.).
ІІІ місце
- Григорук Марина, учениця 11 класу Старунського ліцею (вчитель, Мосюк М.М.);
- Полєк Анна, учениця 9 класу Саджавського ліцею (вчитель, Савчук І.М.).
Висловлюємо щиру вдячність вчителям та керівникам гуртків закладів освіти за належну мотивацію, підтримку та підготовку учнів до Конкурсу.
Кращі роботи переможців ІІ етапу конкурсу будуть направленні для участі у ІІІ етапі конкурсу.
Отож, вітаємо учнівську молодь громади та бажаємо нових перемог!




10 лютого на базі Саджавського ліцею Богородчанської селищної ради відкрили оновлений молодіжний спортивний простір «We Active». Відтепер його зможуть відвідувати небайдужі до спорту та свого здоров’я школярі, молоді люди села Саджава та навколишніх сіл. Свідомі та здорові українці – запорука світлого майбутнього України.
Відкриттю передувала велика командна робота за участю представників влади, адміністрації ліцею, ініціативної групи «We Active», старшокласників ліцею та саджавських юнаків, для яких спорт – основа життя.
Отож, на своєрідні входини завітали селищний голова Ростислав Заремба, депутат обласної ради Назарій Іванів, фахівець з моніторингу та оцінки програми «UPSHIFT» у Івано-Франківській області Світлана Тарахкало, начальниця відділу освіти, молоді та спорту Святослава Пташник, директор Саджавського ліцею Ірина Коцюбинська та, звісно, активні та ініціативні молоді люди, для яких й працюватиме простір. Присутні поділилися, що у такий складний період для України не менш важливим завданням є виховання фізично здорової і патріотичної молоді. Адже, як бачимо, молодь сама прагне цього, тож нам треба тільки підтримати її.
Тренажерний зал – це дві кімнати, де встановлено опалення, підлога, зроблено косметичний ремонт. Працівники ліцею, старшокласники та ініціативні юнаки самотужки виконали ремонтні роботи.
За виділені ж кошти завдяки програмі «UPSHIFT» було закуплено спортивне приладдя, кулер для води, лавку в роздягальню, металічний стелаж для спортінвентаря. Поряд з новим обладнанням у кімнатах встановлено також те, що було вже у наявності і яким молодь користувалася раніше.
Молодіжна команда «We Active», яка бере участь у програмі «UPSHIFT» та реалізовує проєкт «Крок до спорту», разом з соціальним педагогом Русланою Урсуляк, вже провели низку заходів, що популяризують спорт, зокрема: проведено тренінг «Вплив спорту на ментальне здоров’я», організовано змагання з волейболу, відкрите пробне заняття у тренажерному залі, тренування з туризму. Адже мета створення спортивного простору – популяризація здорового способу життя.